Projektni dan smo ove godine proveli u ponedjeljak 14. travnja 2025., a osmislili smo ga na način da su se učenici naše škole našli u ulozi nastavnika te su za zadatak dobili predstaviti učenicima drugih obrazovnih programa odabranu temu iz svoga programa.
U jednom bloku su se učenici našli u ulozi nastavnika i održali predavanje ili radionicu vezanu uz svoj program, dok su u drugom bloku postali učenici nekog drugog obrazovnog programa.
Teme su bile brojne: mogli smo naučiti kako promijeniti disk kočnica, izraditi vrt u staklenci, ispeći palačinke, flambirati meso, upoznati se s obrocima u ugostiteljstvu, razvojem automobila kroz povijest, perceptivnim varkama, proučavati praživotinje pomoću mikroskopa te još mnogo toga.
Naglasak je stavljen na to da su učenici bili nositelji aktivnosti, a nastavnici koordinatori i podrška prilikom osmišljavanja sata s ciljem proširivanja vidika učenika te međusobnog druženja i upoznavanja učenika unutar škole.








































































